poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Matamorfoza gabi18m

Przed: Ładnie:)
Po: Zmieniłam tylko kolor fioletowego cienia na zieloną i białą kredkę.
Pieprzyk umieściłam pod nosem i "rozpuściłam włosy" 
Bardzo podoba mi się w obu wydanach.

Przed: Fajnieee :)
Po: Poszłam w inny styl. Włożyłam kamizelkę, dając pod nią tylko pasek.
Do tego jasne jeansy i butyyy. Na koniec dodałam lenonki, przez co lalka wygląda efektywniej. 
By: marloxa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz