Przed: Hmmm. No nie wiem. ten makijaż jest średni.
Po: Zmieniłam fryzurę, która dodałam meedol "pazur".
Ograniczyłam się do kredki, eyelinera i tuszu. Na koniec dodałam pieprzyka.
Przed: Nie za bardzo podoba mi się ta stylizacja. Te spodnie i jeszcze kowbojki?
Eeee nieeee!!!
Po: Ubrałam ją lightow. Spodenki, bluzka , marynarka i pasek.
Co do butów to nie jestem przekonana. Miałam mały wybór.
Sama nie wiem co napisać o końcowym efekcie.
By: marloxa


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz