środa, 20 lipca 2011

Metamorfoza Akasha10

Przed: Bardzo ładnie.
Po: Myślę, że ta fryzura też nie jest zła. Kokarda też dobrze wygląda.
Oczy pomalowałam 2 kredkami i 2 eyelinerami, a  rzęsy maznęłam tuszem.
Z rumieńcami i kokardą jest dziewczęca.


Przed: Ahh. Nie wiem sama co napisać. Nie jest to to, czego oczekiwałam.
Po: Ładnie. Super spudniczka, do tego kurtka. Sandałki też nie są złe. Cóż!? Bardziej leży mi druga stylizacja. 
By: Marloxa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz