czwartek, 21 lipca 2011

Metamorfoza Madzia_13

Przed: Trochę taka barbie. Za dużo żółtego cienia!!!!!! Wyglądasz przez to jak "pudernica".
Po: Zmieniłam oczywiście fryzurę. Wygląda o niebo lepiej. Oczy pomalowałam tylko eyelinerem i kredką. Rzędy wytuszowałam i dodałam sztuczne, przez co uzyskałam efekt końcowy. Pomalowałam usta 2 szminkami i błyszczykiem. Na koniec dodałam pieprzyk, by wyglądała naturalnie. Efekt?! Sami Oceńcie!



 Przed: Tragedia. Nic tu do niczego nie pasuję!!! Ten beret, kwiatek, torebka!!! Dziewczyno czy ty wiesz co to lustro ?! 
Po: Cuuuuudownie w porównaniu z poprzednią stylizacją.Wszytko do siebie pasuje. Powinnaś robić bardziej stonowanie kompozycje!!! Myślę, że ta metamorfoza to dobry pomysł!!
By: Marloxa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz