czwartek, 21 lipca 2011

Metamorfoza Oo.L.u.C.y.Oo

Przed: Nie masz w ogóle kosmetyków. 

Po: Jedyne co mogłam zrobić to zmienić kolor na brązowy, usunąć pieprzyki i podmalować usta błyszczykiem.

Przed: Jest po prostu brzydko! ;(

Po: Bluzka z Basic, sweter/bolerko z darmówki i na to spódnica z Fudge.

By: mucka7 
 

1 komentarz: